بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/01/17 با شروع سال جدید روش های بازخرید باز هم تغییر کرد. یکی از روش هایی که مطرح شده بود قیمت 110 و 80% سود و ضمانت نامه بانکی البته در صورت نگه داشتن 7 ماهه سهام بود که به این روش عملا قیمت هر سهم 198 تومان می رسید آنهم با ضمانت نامه بانکی!!! اما روش جدیدی که شروع کرده اند اکوسنتر اینگونه بازتاب می دهد:

...مدیرعامل پردیسبان اعلام کرده است با توجه به فروش مجموعه باران و دریافت چک 4 میلیارد تومانی به سهامدارانی که حاضرند چک ماه اردیبهشت و خرداد را با قیمت هر سهم 57 و 59 تومان دریافت نمایند چک می دهد.
...صرفا افرادی که حاضر به این کارند می توانند به دفتر شرکت مراجعه کنند.
...حیدری قاضی این پرونده اعلام کرده است پول سهامداران باید به صورت اصل پول به علاوه سود بانکی پرداخت گردد اما قیمت 57 و 59 تومان درصد کمی از این تعرفه را پوشش می دهد.
با این تفاسیر گویا مشکل پردیسبانی ها گره کوری است که حتی به دندان نیز باز نمی شود.

مشاهده متن کامل در اکوسنتر


داستان بازهم جالب تر میشود. اکوسنتر یک روز بعد یعنی 93/01/18 می نویسد:
...بر همین اساس 40 نفر از سهامداران ضمن مراجعه به دفتر چکهایشان را دریافت کردند. پردیسبانی ها از سهامداران خواستند برگه هایی را جهت تسویه امضا کنند که با توجه به دستور دادستان در مورد بازخرید به قیمت خرید به علاوه سود بانکی، اعتراض آنان را برانگیخت تا مدیران مجبور شوند کلمه تسویه را با علی الحساب عوض کنند.
مشکلات سهامداران این شرکت به اینجا ختم نمی شود زیرا چکهای آنان هنوز بدون مهر و فاقد اعتبار است و پردیسبانی ها اعلام کردند سهامداران دوباره فردا برای زدن مهر بر روی چکشان مراجعه کنند.
مشاهده متن کامل در اکوسنتر
یاد چند مطلب افتادم:
  • ۹۴/۰۳/۱۷
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">