بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

این چند روز زمزمه هایی بین سهامداران پیچیده است. شنیده ها حاکی است که سهامداران پردیسبان می خواهند روز چهارشنبه 21 مرداد ماه ساعت 10 صبح به استانداری مراجعه نمایند و با معاون سیاسی استاندار در مورد وضعیت اسف بار خود مشورت کنند. همچنین تاکید می کنند که این هرگز یک تجمع نیست بلکه فقط می خواهند مشورت و راهنمایی برای سریعتر رسیدن به حقوقشان از معاون سیاسی استاندار (یا مسئول مرتبط دیگری در استانداری) بگیرند تا در چهارچوب قانون بهترین مسیر را برای بازپسگیری حقوق خود از شرکت پردیسبان طی نمایند.

  • ۹۴/۰۵/۱۹
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۴)

سلام دوست عزیز
من متاسفانه باز هم چک کردم به گروه اضافه نشدممم
پاسخ:
بله درست فرمودین. ادد شدین
با سلام
من شماره رو واستون ایمیل کردم ولی هنوز ادد نشدم در تلگرام
پاسخ:
به گروه بازخوانی پردیسبان 2 اضافه شدین
با سلام
ممنون از توضیحات
من متاسفانه حواله ای جهت گرفتن مبلغ از شرکت پردیسبان نگرفتم
به نظر شما باید چه روشی را در پیش بگیرم ممنون
سلام به من شماره ای میدهید تا در تلگرام مربوط به اخبار پردیسبان عضو شوم؟؟
پاسخ:
کافیست هر شماره ای که تمایل دارید در گروه های تلگرام ادد شود در قسمت تماس با ما ارسال نمایید تا به گروه اضافه شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">