بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

اطلاعیه بازگشایی دفتر پردیسبان در تهران

بدینوسیله به اطلاع کلیه سهام دارن گرامی می رساند از تاریخ یکشنبه 94/05/18 تا اطلاع ثانوی از  ساعت 14 لغایت 17 جهت انجام امور سهامداران عزیز باز می باشد .

با احترام شرکت پردیسبان
  • ۹۴/۰۵/۱۷
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۳)

با سلام
ممنون از پاسختون
اما با بسته بودن شرکت پردیسبان از کجا میشه پیگیر حق و حقوق باشیمم؟؟؟
با سلام
از دفتر پردیسبان در مشهد چه خبر؟؟؟
هنوز بسته است من هفته قبل اونجا بودم درش بسته بود
پاسخ:
احتمالا دیگه همیشه بسته خواهد ماند. 
باسلام امیدبه اوج پردیسبان.
پاسخ:
من که قبلا حامی پردیسبان بودم الان حتی اصل پولم رو به باد رفته میبینم!!! چطوری شما به اوج امید داری؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">