بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

داوود محمدی

سلام آقای داوود محمدی

هنوز هم مانند قبل ما به شما اعتماد داریم. با توجه به سابقه شما و اخبار منتشر شده از شما به نظر میرسد که با این شرکت آشنا باشید و متناسب با جایگاهتان بهتر بتوانید ما را راهنمایی کنید.

لطفا همانند قبل صریحا نظر خود را در مورد پردیسبان اعلام بفرمایید و ما را در رسیدن به حقوقمان یاری نمایید.

منتظر راهنمایی شما هستیم.

تماس با آقای داوود محمدی

سهامداران گرامی می توانند پس از ارسال نامه به ایشان در صورت تمایل کپی متن ارسالی را در نظران این پست قرار دهند. بالاخره ایشان نماینده مردم هستند.

  • ۹۴/۰۵/۱۴
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۱۱)

بچه ها فک کنم دوباره اکوسنتر اومده بالا با اسم عصر هشتم
asr8.ir و نگا کنید
با سلام
احتراما اینجانب مهران اکبری به عنوان یکی از سهامداران شرکت پردیسبان به عرض جنابعالی  این پروژه بدترین سرمایه گذاری بود که تاکنون در سایه قانون حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران داشته ام.
شاید این حرف فقط حرف بنده نباشد.
در کشوری که بیکاری و تورم بیداد میکند. جوانی همچون من با این درآمد پایین و 2شیفت کاری در روز و شب بدنبال پس انداز برای خانواده ام هستم و متاسفانه با اعتماد به تبلیغات این شرکت و سخنان و حمایت های برخی از مسئولین از پردیسبان، تمام پس انداز  خود را سرمایه گذاری  کردم.
اکنون نیز در باتلاقی افتاده ام که شرح آن تکرار مکررات است.
امید است با کمک جنابعالی زندگی ما نیز سامان یابد و از این وضع رهایی یابیم.
من از وقتی فهمیدم اینا مشتی کلاهبردارن که گفتن بیاین پول نقل و انتقال بدین ما یکماه دیگه پول سهامتون رو میدیم من دو میلیون ریختم به حسابشون اما اینگار نه اینگار .نه پول سهامو دادن نه پول نقل و انتقال
سلام خسته نباشید. 
شما نماینده ی ما در مجلس شورای اسلامی هستید.
وقتی شما برای ورود به مجلس به رای ما نیاز داشتید ما کم نگذاشتیم.
وقت این رسیده که شما هم جواب تلاش های ما رو بدهید.
امروز یک شرکت دروغین وساختگی به بهانه ی شراکتi پول ملت رو گرفته و الان بعد چند سال ما رو به اصل پول هم راضی کرده،  ما دستمون جایی بند نیست،  لطفا در جواب اعتماد و انتخاب شما، شماهم نظر ما را جلب کنید و یک حرکت کوچک برای احقاق حقوق ما انجام دهید تا شرکت پردیسبان پول های دریافتی را برگرداند.مچکریم نماینده ی مردم ایران 
سلام،  ما یکسری مال باخته هستیم که هیچ کسی به فکر ما نیست.
اگر شما نماینده ی مردم هستید لطفا حق مارو احقاق کنید،. ما دستمون به جایی بند نیست ولی موقعی که شما رو به عنوان نماینده انتخاب میکردیم امید داشتیم شما هم دربرابر اعتماد ما پاسخگو باشید الان همون زمان است که شما اعتماد مارو جلب کنید و جواب انتخاب ما رو بدهید.وحق ما را از پردیسبان بگیرید
با تشکر فراوان.
سلام سهامدارن
من ازسهامداران تهرانم که ساکن شیراز هستم
لطفا هر راهی که امکان زنده شدن پولمان از این کلاهبرداران هست بفرمایید

هر چقدر ما سهامدارانی که در تهران سهام خریدیم آرام برخورد می کنیم
مدیران شرکت وقیح تر برخورد می کنند

لطفا اگر گروهی میشه عضو شد در اینستاگرام و واتس اپ بفرمایید
سلام
من شیراز ساکن هستم
سهام تهران را با قیمت 55 توامان خریدم
لطفا سهامداران تهران یک برنامه منسجم جهت احقاق حق ارائه بدید

  • محمود رمضانی
  • جناب آقای داوود محمدی
    با سلام و احترام
    به عرض می رساند اینجانب مدت حدود 2 سال است با هدف سرمایه گذاری در پروژه های کشور و پس از تحقیقات فراوان از ارگانها و دوایر دولتی و اطمینان از حاشیه نداشتن شرکت پردیسبان ایرانیان اقدام به سرمایه گذاری و خرید سهام شرکت مذکور نموده ام . حال پس از مدتها تبلیغات مختلف تلویزیونی ، چاپ بنر و بیلبوردهای وسیع تبلیغاتی و اظهارات مثبت مسولین شهری واستانی مبنی بر سازنده بودن پروژه و نداشتن حاشیه ، شرکت درگیر مسایل حقوقی و قضایی است واین موضوع باعث التهاب بیشتر فضای سرمایه گذاری و نگرانی سهامداران است . از طرفی متاسفانه شرکت مذکور با معضل بزرگ عدم پاسخگویی مواجه است و بخش عمده ای از تعهداتی که به سهامداران داده شده محقق نشده و با اطلاع رسانی های کذب سعی در خرید زمان و برهم زدن جو اعتماد و وحدت و همدلی سهامداران دارد . بخش مدیریتی شرکت با اعلام سلسله وار طرحهای رنگارنگ و جور واجور و بدور از تدبیر و امکان سنجی اجرایی موضوع ، سعی در گمراه کردن سرمایه گذاران دارد و به هیچ وجه حاضر به برگزاری مجامع قانونی شرکت و اعلان گزارشهای مالی سالیانه ندارد و خلاصه اینکه معلوم نیست پولهای جذب شده الان کجاست و وضعیت مالی شرکت چگونه است !!؟ پول برای سرمایه گذاری روی پروژه معروف کاسپین گرفته شده ولی در شرکتهای اقماری متعدد که بنام آقای مدیر عامل و اعضاء هیت مدیره ثبت رسمی است هزینه گردیده و شرکت حاضر نیست منافع آن را سهامدار تخصیص دهد . در حال حاضر شرکت ایستا بهارستان نور شرق که جذب کننده سرمایه سهامداران است هیچ پولی ندارد و پول نزد شرکت پردیسبان ایرانیان و شرکت ایستان بهارستان نور که دو شرکت مجزا از شرکت مذکور است و مسولین آن دو همان مسولین شرکت ایستا بهارستان نور شرق است ، سرمایه گذاری شده که هیچ ربطی به ما و سهام ندارد . این یعنی تخلف کیفری و کلاه برداری و استفاده از سرمایه شرکت در جهت استفاده شخصی مدیران و مسولین شرکت که حضرتعالی فرمودید : "" پروژه آبیک مشکل حاشیه ای ندارد "" .
    لطفا به فریاد ما قشر سهامدار شرکت مذکور برسید . قطعا ورود حضرتعالی و راهکارهای قانونی شما موجب احقاق حقوق سرمایه های مردم شریف ایران اسلامی خواهد شد و دست کلاهبرداران حرفه ای و زیاده خواهان از غارت سرمایه سهامداران کوتاه خواهد شد .
    و من ا... توفیق
    سلام لطفا شفاف سازی بفرمایید و به شرکت جهت برگشت پول سهامداران دستور کتبی صادر نمایید. نخاستیم سود کنیم یا کمک به اشتغالزایی و صنعت توریسم.
  • آزاده کردی
  • ضمن عرض سلام و احترام
    جناب آقای داود محمدی نماینده محترم 
    احتراما به استحضار جنابعالی میرساند ،اینجانب آزاده کردی و جمع کثیری از سهامداران مالباخته پردیسبان باز یکبار دیگر م مورد ظلم مدیران شرکت قرار گرفته ایم .
    و اینکه اینبار قدراسهم ما مالباختگان را گرفته و دفترچه ای قلابی تحت عنوان صلح نامه که عنوان تهاتر را دارد را به ما مالباختگان داده . با ادعای اینکه سند تهاتر کاملا قانونی و و دادای مجوزهای مراکز ذی صلاح است. بار دیگر از سرمایه سهامداران فهیم سوء استفاده کرده. درصورتی که شهردار محترم آبیک و رائیس محترم شورای شهر آبیک هر دو متفقا کذب محض دانسته و کاملا اعلام کردند مدارکی راکه شرکت با آن اقدام به تهاتر کرده کاملا جعلی و موجب پیگرد قانونیست . یعنی عملا مدیران شرکت مجددا جرمهای دیگری تحت عنوان خیانت در امانت ، و جعل اسناد دولتی و اخفال اذهان عمومی را مرتکب گردیده است .
    لذا عاجزانه از آن مقام محترم تقاضامندم عنایت و لطف خودتان را از ما مالباختگان که همه هدفمان مشارکت در آبادانی و رشد چرخه اقتصادی میهن عزیزمان ایران بود، ‌و اینگونه مورد ظلم واقع شدیم را دریغ نفرمایید.
  • سهامدار پردیسبان
  • من همین پیام رو گذاشتم:

    سلام آقای داوود محمدی

    هنوز هم مانند قبل ما به شما اعتماد داریم. با توجه به سابقه شما و اخبار منتشر شده از شما به نظر میرسد که با این شرکت آشنا باشید و متناسب با جایگاهتان بهتر بتوانید ما را راهنمایی کنید.

    لطفا همانند قبل صریحا نظر خود را در مورد پردیسبان اعلام بفرمایید و ما را در رسیدن به حقوقمان یاری نمایید.

    منتظر راهنمایی شما هستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">