بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 92/12/17 نماینده مردم قزوین در مجلس خیال من سهامدار را راحت کرد و آب پاکی را روی دست مان ریخت.

سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

داوود محمدی نماینده قزوین

خبرگزاری فارس به نقل از نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، خبری بسیار مسرت بخش منتشر کرد. قسمت هایی از خبر بدین شرح است:

داوود محمدی: سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

وی افزود: فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان شهرستان آبیک، فعالیت‌های سالمی بوده و مشکل کلاهبرداری، انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.


این مسئول از مذاکره شهرداری قزوین با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان برای احیا، مرمت و بازسازی هتل ایران واقع در خیابان پیغمبریه این شهر خبر داد و گفت: شهرداری قزوین برای این تحقق این مهم با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان وارد مذاکره شده و در آینده نزدیک این قرارداد منعقد می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با احداث مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی پردیس‌بان در شمال آزادراه اتوبان قزوین ـ کرج که در شهرستان آبیک است، تحولی شگرف در این شهرستان ایجاد می‌شود.

محمدی اضافه کرد: مجموعه بزرگ پردیس‌بان شامل امور رفاهی، تفریحی، ورزشی، فرهنگ، صنعتی، تجاری و بازرگانی است و شهرستان آبیک به دلیل نزدیکی به استان‌های تهران و البرز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی یادآور شد: سوابق سرمایه‌گذاران پردیس‌بان سوابق روشن و شفافی است و تاکنون سوء سابقه از سوی این شرکت گزارش نشده است.

دقت کردین چی شد؟؟؟ بعد از اینکه شرکت در کمتر شش ماه 1350 درصد رشد قیمت داشته است (درست خوندین، هزار و سیصد و پنجاه درصد یعنی بیش از 13 برابر در کمتر از شش ماه) نماینده مجلس فرمودند فعالیت هایشان سالم است و حتی مشکل حاشیه ای ندارند (چه برسه به کلاهبرداری). در این ماه تبلیغات بیلبوردی در جاده قزوین به کرج و همچنین کرج به قزوین خودنمایی می کند و این یعنی گسترده تر شدن دامنه تبلیغات پردیسبان. دیگر چرا باید جای نگرانی باشد!!! همه اینها برای من یعنی یک پروژه بسیار بزرگ و قانونی و هم یک سود رویایی....

  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۱)

  • فاطمه حیدرنیاز
  • سلام
     پیرو متن بالا ، تنها یک پرسش  می ماند :اکنون من به عنوان  سهامدار پردیسبان به کدامین گناه باید این گونه اعتماد و مال و آبروی خود را در معرض خطر و نابودی قرار دهم؟! مگر نه این است که هر کس به هر شکل منطقی و روشن وسالم به اعتلا ی زندگی خود و هم میهنش باید یاری کند؟!آیا شرکت در امر یک برنامه ی ملی آنگونه که مردان سیاست و رسانه ی ملی ما گفتند و تبلیغ کردند؛نتیجه اش بد بخت شدن بی شماری هم وطن ماست؟ اکنون بلا تشبیه "ندا ی هل من نا..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">