بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/11/29 اکوسنتر اطلاعیه دفتر مشهد پردیسبان را بازتاب می دهد قسمت هایی از آن بدین شرح است:

....نحوه هر گونه پرداخت کل یا قسمتی از مبلغ سهام در هفته اول اسفندماه اعلام می شود.
...دفتر مشهد شرکت پردیسبان برای سهامدارانی که قصد واگذاری سهام خود را ندارند تسهیلات زیر را پیشنهاد داده است: در ٤ مرحله از جمله درحال حاضر ٤٠ درصد، در پایان فروردین ٢٠ درصد و در پایان تیر ماه نیز 20 درصد سهام هدیه برای سهامداران در نظر کرفته شود و در کنار َآن به دلیل وفاداری و ماندگاری یک سبد سهام هدیه در شب عید از شخص مدیر عامل دریافت کنند.
دفتر مشهد پردیسبان همچنین از همه سهامداران درخواست کرده توجه داشته باشند که مشکلات دفتر مشهد با رقم بسیار کم حل میگردد و گول جوسازی های افراد متفرقه را نخورند و در هیچ اجتماع غیرقانونی شرکت نکنند چون همه مجوز های شرکت قانونی بوده و از هیچ بانکی وام نگرفته و هیچ تخلف دولتی مرتکب نشده است.
این شرکت در خصوص پشتوانه های سهام خود در این اطلاعیه اورده است: 1- پروژه کاسپن ابیک که در زمینی به وسعت ٢٥٠ هزار متر مربع با کاربری توریستی، تفریحى و تجاری اجرا میگردد و زمین پروژه پس از طی مراحل کاملا قانونی از طریق سازمان ملی زمین و مسکن کشور به شرکت واگذار گردیده است.
٢- مجموعه تجاری ٢٥ هزار مترمربعی بازار مبل ادران تهران
3- ٢٠ هزار متر مربع زیربنای چهار پروژه تجاری در سپیدان شیراز
٤- املاک خریداری شده در شهر آبیک بالغ بر ٧٠ هزار متر مربع
5- ٨٥ هزار متر مربع املاک شرکت در لاهیجان، ٥٠ هزار متر مربع در شهرستان نور و رامسر و دو پروژه بزرگ و ساخت ساز هاى مختلف و سایر فعالیت های تجاری و تولیدى شرکت در تهران
مشاهده در اکوسنتر
شایان ذکر است که دیروز نیز عده ای از سهامداران تهرانی در دفتر تهران جمع شده اند و درخواست پس گرفتن اصل پول خود بعد از حدود یک سال شده اند اما شرکت قبول نکرده است و صرفا به تهیه لیست اکتفا کرده است.
  • ۹۴/۰۳/۱۶
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">