بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/11/07 خبرگزاری اکوسنتر به نقل از روایط عمومی شرکت پردیسبان خبری منتشر می کند اما فقط چند نکته از آن را بیان می کنیم:

پردیسبان

.....جهت رفاه حال و اطمینان خاطر افرادی که در مشهد از طریق دفتر کارن (آقای دهقان) و دفتر هاشمیه سهام خریداری نموده اند میزان 40 درصد هدایای سهامی را که بوسیله شرکت هدیه داده شده است به مبلغ 55 تومان خود شرکت بازخرید می نماید.

....افرادی که قبلا برای ایشان حواله صادر گردیده به دلیل عدم تعیین تکلیف حسابهای آقای دهقان، حواله ها مسترد می گردد و 40 درصد سهام هدیه شرکت را دریافت می دارند و اصل سهام نزد خودشان باقی خواهد ماند و 40 درصد هدیه از ایشان در صورت تمایل خودشان به نرخ 55 تومان بازخرید می گردد.

.....قطعا بزودی مجوز مربوطه اخذ و موجبات خوشحالی همگان فراهم می گردد و شاهد پیشرفت عملیات اجرایی پروژه خواهیم بود.

....از خرداد ماه سال جاری تاکنون به پیشنهاد شورای عالی محترم شهرسازی و معماری هر گونه تبلیغ بوسیله این شرکت قطع گردیده و در مشهد نقل و انتقال سهامی که قبلا واگذار شده بود صورت می گرفته است.

......مطمئن باشید در این صورت (جفظ آرامش و ...) سهام همه سهامداران محترم در مشهد و تهران و سراسر ایران حفظ می شود و هیچ فردی حتی یک ریال ضرر نمی کند و نخواهد کرد.

مشاهده متن کامل در اکوسنتر


اما چند ابهام برای من:
- 40 درصد هدایای سهامی برای اطمینان خاطر از چی؟
- حواله ها مسترد گردد؟؟ یعنی ممکنه دوباره من در آینده با شرکت قرار دادی داشته باشم که پای برگه مهر شرکت هم باشه ولی بعد از چند مدت بگن فلان قرار داد ها باطل!!!؟؟؟
- از خرداد ماه دیگه تبلیغات نداشتین؟؟؟ چند نمونه بگم کافیه؟
- هیچ فردی یک ریال هم ضرر نمی کند و نخواهد کرد. پس خدا رو شکر...

اکوسنتر در تاریخ 93/11/11 می نویسد:"پردیسبان 40 درصد از سهام هر یک از سهامدارانش را با قیمت 55 تومان و حواله ی 75 روزه بازخرید می کند."
  • ۹۴/۰۳/۱۵
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">