بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز حدود 93/06/16 سومین مصاحبه هفتگی مدیر روابط عمومی آقای سعادت در سایت پردیسبان منتشر می شود.

مصاحبه پردیسبان

اما چند سوال که شاید پس از خواندن مصاحبه در ذهن متواتر شود:

آیا کذب و نادرست خواندن اخبار رسانه ملی و جعلی خواندن آن قابلیت پیگرد قانونی دارد یا خیر؟(پردیسبان در خبرگزاری صدا و سیما)

شرکت مدعی شده است که "از خرداد ماه امسال این شرکت تمامی تبلیغات رسانه ای پروژه مذکور را متوقف ساخته است" پس تبلیغات روی پیراهن تیم های استقلال و راه آهن چه بود؟؟؟(لینک1 و لینک2 را مشاهده بفرمایید)

چرا در این مصاحبه از هایپرمارکتی که دو مرتبه برای آن زمان تعیین شده بود حرفی گفته نشد؟در صورتی که باید حدود یک هفته قبل افتتاح می شده است!!! البته شاید افتتاح شده است و نباید کسی بفهمد!!!(مرتبه اول و مرتبه دوم را مشاهده بفرمایید)

متن مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید

"شرکت پردیسبان ایرانیان به منظوراطلاع رسانی فعالیت های آتی، مصاحبه هفتگی با مدیر روابط عمومی (آقای مهندس سعادت) را انجام می دهد که متن ذیل، سومین گفتگو با این رویکرد است.

    خواهشمند است برای اطلاع بیشتر مردم و بویژه سهامداران، فرایند بررسی طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری را بیان کنید.
 در جلسه مورخ سوم شهریور ماه شورای عالی شهرسازی و معماری، موضوع پروژه مجموعه گردشگری- تفریحی کاسپین قزوین (پردیسبان) مطرح شد و مقرر گردید که در مدت یک ماه، مستندات درخواستی و تکمیلی به کمیته فنی شورای مذکور ارایه شود.به همین منظور شرکت پردیسبان ایرانیان و مشاور تهیه کننده طرح، در حال تکمیل موارد در قالب درخواست شورای عالی محترم است. 

    آیا مدارک درخواستی در زمان مقرر ارایه خواهد شد؟

بله، خوشبختانه مستندات درخواستی در قالب موارد فنی است که هم اکنون گروه کارشناسی مشاور طرح در حال تهیه و تدوین این موارد است و در مهلت مقرر به دبیرخانه شورای محترم شهرسازی و معماری ارایه خواهد شد.

    در یکی از بخش های خبری رسانه ملی، خبری مبتنی بر ابطال مجوزهای اخذ شده قبلی این پروژه منتشر شده است. صحت و سقم این خبر را تایید می کنید؟
متاسفانه خبر منتشر شده از اساس جعلی می باشد زیرا منبع این خبر باید از صورتجلسه شورای عالی معماری و شهرسازی اقتباس و منتشر شود در حالی که در هیچ جای این صورت جلسه به این امر"ابطال مجوزهای اخذ شده قبلی" اشاره نشده است. برای شفاف تر شدن این امر، صورتجلسه مذکور در لینک تارنمای شرکت قابل مشاهده و دانلود است.
امید است روزی فرا برسد که به جای تشویش اذهان عمومی  از طریق اخبار کذب و نادرست، زمینه های اطلاع رسانی صحیح و منطقی برای توسعه گردشگری و اشتغال زایی توسط بخش خصوصی فراهم شود.

    درصورتجلسه شورای عالی و شهرسازی به توقف تبلیغات در فضای رسانه ای پروژه تا زمان اخذ مجوزها و بررسی های نهایی اشاره شده است. تاکنون چه اقداماتی انجام گرفته است؟
 بنا بر تاکید موکد مدیریت شرکت بر لزوم احترام به قانون، بر اساس صورتجلسه تصویب طرح در شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین، از خرداد ماه امسال این شرکت تمامی تبلیغات رسانه ای پروژه مذکور را متوقف ساخته است که شورای عالی شهرسازی و معماری نیز بررعایت این امر تا اعلام نتیجه بررسی نهایی تاکید نموده است."

مشاهده متن مصاحبه در سایت پردیسبان

  • ۹۴/۰۳/۰۹
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">