بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/02/30 مشرق نیوز مطلبی را در سایت خود منتشر می کند. اگر دومرتبه به هشداری که مشرق به مردم داد توجه کنیم شاید قسمت انتهایی آن هشدار برایمان قابل لمس تر باشد.

مشرق نیوز

پیش بینی مشرق نیوز:

با توجه به حقایق فوق، مشخص است که یک سوء استفاده عظیم از اعتماد مردم به تبلیغات صدا و سیما در حال اتفاق است که تبعات آن تا مدت ها سیستم قضایی و امنیتی کشور را درگیر خواهد کرد. احتمال می رود به دلیل عدم پشتوانه مالی مطمئن برای استرداد پول میلیاردی هزاران نفر از مردم، مدیران شرکت در فرصت مناسب اقدام به خروج سرمایه های مردم از کشور نمایند و مشکلاتی همچون پروژه شفق را تکرار کنند که ده هزار نفر از مردم دارایی خود را از دست دادند و هنوز بعد از گذشت چندین سال مردم بدنبال سرمایه از دست رفته خود می باشند.
بنابراین ضروری است نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی به طور ویژه و با فوریت به بررسی مجوزها و نحوه فروش سهام این شرکت ورود پیدا کرده، تا مانع بروز یک فساد بزرگ احتمالی جدید در کشور شوند."

مشاهده متن کامل

  • ۹۴/۰۴/۱۹
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">