بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

پردیسبان زیر ذره بین اخبار 20:30

ذره بین اخبار 2030

با توجه به اینکه بسیاری از سهامداران من جمله خود بنده از طریق صدا و سیما با پردیسبان آشنا شدم شاید کمترین حق ما سهامداران از صدا و سیما پیگیری و پخش شرایط واقعی این شرکت در صدا و سیما است. از این رو از تمام سهامداران عزیز در خواست دارم در صورت تمایل در سایت خبرنگاران جوان شرکت پردیسبان را به عنوان سوژه ذره بین عنوان نمایید.

انتخاب پردیسبان به عنوان سوژه ذره بین


ویرایش جدید:
-----------------------------------------------
بعد از چندین نظر که در سایت باشگاه خبرنگاران جوان برای برنامه ذره بین به عنوان سوژه قرار داده شد این سایت تنها یک نظر را تایید کرد: (برای بزرگ شدن تصویر روی آن کلیک کنید)

باشگاه خبرنگاران جوان

لطفا به قرار دادن نظر در yjc ادامه بدین تا مجبور به قرار دادن نظرات شوند


ویرایش جدید:

-----------------------------------------------

متاسفم......

  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۵)

  • سهامدار پردیسبان
  • لطفا شرکت پردیسبان را بررسی نمایید. پس از حدود شش ماه از پلمپ دفتر مشهد پردیسبان توسط قوه قضائیه و سپس بازکردن آن برای پاسخ دادن به سهامداران حالا خودشون دفاترشون رو به راحتی بر روی سهامداران تعطیل کردند
    لطفا پیگیری نمایید
  • سهامدار پردیسبان
  • این متنی که من گذاشتم:
    علیرغم دستور دادستان پردیسبان پول ما را پس نمی دهد و دفاتر خود را بر روی سهامداران تعطیل کرده است. لطفا پیگیری نمایید.
  • سهامدار پردیسبان
  • من سهامدار پردیسبان هستم. شرکتی که در ابتدای فعالیت خود حدود هشت ماه تبلیغات متعددی از تلویزیون و مترو و بیلبورد و روزنامه و ... داشته است و حتی آقای داوود محمدی نماینده مجلس هم این شرکت را کاملا تایید کرده و گفته بود که مشکل حاشیه ای و کلاهبرداری ندارند و فعالیتهایشان سالم است اما بعد از حدود دوسال از شروع تبلیغات و حدود شش ماه از ورود دادستان و پلمپ دفتر این شرکت ما حتی به اصل پول خود نیز دسترسی نداریم!!! و شرکت هم دفاتر خود را بر روی سهامداران تعطیل کرد. لطفا این نونی که صداوسیما در کاسه ما گذاشت رو پیگیری کنید!!!
    صدا و سیما وظیفه داره پیگیری کنه انشالا به نتیجه برسیم
    سلام ممنون از زحمات شما بنده کاملا موافقم من پول برام دبگه مهم نیست فقط دوست دارم یابوهای پردیسبان رو تو زندان ببینم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">