بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/10/15 خبر واگذاری بازارچه آفتاب آبیک به بخش خصوصی به نقل از عضو شورای شهر آبیک در خبرگزاری فارس اعلام می شود. این خبرگزاری در توضیحی کوتاه می نویسد:(لینک)

سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با بیان اینکه بخش خصوصی در بازارچه آفتاب از آغاز بهمن ماه جاری بزرگ‌ترین مبلمان را راه‌اندازی می‌کند، افزود: بازارچه آفتاب شهر آبیک به مدت یک سال به بخش خصوصی اجاره داده شده است.

سوال
اما 9 روز بعد در گزارشی دیگر از خبرگزاری فارس به نقل از محسن حسام عضو شورای شهر مطلبی در مورد بازارچه آفتاب نوشته می شود:(لینک)
...محسن حسام افزود: واگذاری بازارچه آفتاب به پردیس‌بان برای راه‌اندازی نمایشگاه لوازم خانگی و مبلمان با نازلترین قیمت از اقداماتی بوده که به تازگی صورت گرفته و قول مساعد داده شده است با خرید مردم از این نمایشگاه، تا پنج سال آینده به میزان همان مبلغ پرداخت شده جنس رایگان به مردم اعطا شود.
وی ادامه داد: پردیس‌بان احداث چند پروژه تجاری و تفریحی را در شهر آبیک در دستور کار قرار دارد که نوید خوشی برای مردم این شهر است.
آدرس بازارچه آفتاب آبیک: غرب میدان مادر - بازارچه آفتاب (این آدرسی بود که در اینترنت پیدا کردم)
براستی چرا پردیسبان نباید این را در سایت خود اعلام نماید این بازارچه با توجه به گذشت حدود 5 ماه از شروع به کار در چه وضعی است؟(تا خرداد 94)
  • ۹۴/۰۳/۱۲
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">