بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/08/15 خبرگزاری فارس به نقل از داوود محمدی خبری مبنی بر پیگیری مشکلات پردیسبان قرار می دهد.

داوود محمدی نماینده مجلس

شایان ذکر است در 92/12/17 داوود محمدی اعلام کرده بود فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان سالم است و مشکل کلاهبرداری و انحرافی و حاشیه ای ندارند. البته در آن تاریخ قیمت سهام بیش از 13 برابر رشد کرده بود!!!

قسمتی از مطلب منتشر شده امروز بدین شرح است:

داوود محمدی: با احداث پروژه پردیس‌بان در شهرستان آبیک برای 10 هزار نفر، ایجاد اشتغال صورت می‌گیرد که ایده‌آل و مطلوب است و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آنچه که به بنده در خصوص پردیس‌بان منتقل شده بود این بود که در کمیسیون اصل 100 آمده بود هیچ توقف و اشکالی در این پروژه وجود ندارد به جز پذیره‌نویسی و سهام که جای بحث وجود دارد.

محمدی بیان کرد: به زودی و در کمتر از 20 روز با رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز با مسئولان سازمان محیط زیست کشور در خصوص رفع مشکلات زیست محیطی اعلام شده پروژه پردیس‌بان، جلساتی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت کسب نظر مساعد کمیسیون ماده 100 و اعلام نظر مثبت سازمان محیط زیست کشور علی‌القاعده مشکلی وجود نخواهد داشت و در گام بعدی با شورای عالی معماری و شهرسازی نشستی برگزار و مشکلات و موانع موجود بر سر راه پردیس‌بان با این شورا پیگیری و بررسی می‌شود.

مشاهده متن کامل در خبرگزاری فارس

این کار برای شرکت چقدر سودآور بوده است که دست به پذیره نویسی و فروش سهام زده است؟ مسئولینی مانند معاون استاندار قزوین که گفته بودند این شرکت هزار میلیارد تومان سرمایه آورده است؟؟؟

  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">