بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

من ایرانی ام و به مسئولین کشورم و رسانه ملی اعتماد دارم.

پردیسبان هم تبلیغات متعدد از رسانه ملی داشت جدای از تبلیغات مترو و بیلبورد ها و روزنامه و ... اما تبلیغات متعدد از رسانه ملی داشت رسانه ای که من به آن اعتماد دارم. (لینک)

چندی بعد پردیسبان علاوه بر تبلیغات، از حمایت علنی مسئولین بالا رتبه هم برخوردار شد مسئولینی مانند داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی.

اما شرایط کنونی نسبت به چند ماه قبل بسیار  تغییر کرده است بگونه ای که دیگر نه خبری از تبلیغات در رسانه ملی هست و نه خبری از حمایت مسئولین و نه خبری از سرمایه من!!!

آقای دادستان چه چیزی تغییر کرده است؟

زمانی که جناب داوود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی فرمودند "فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان شهرستان آبیک، فعالیت‌های سالمی بوده و مشکل کلاهبرداری، انحرافی و حاشیه‌ای ندارند." قیمت سهام در کمتر از شش ماه بیش از هزار و سیصد درصد رشد کرده بود. هزار و سیصد درصد!!! (2 تومان به 27 تومان)

آقا دادستان از زمان این تبلیغات و حمایت ها تا کنون چه چیزی تغییر کرده است؟

آیا وقتی قیمت بیش از 13 برابر می شود و نماینده مجلس میفرماید فعالیت هایشان سالم است و مشکل حاشیه ای ندارند و از طرفی تبلیغات تلویزیون کمی فی سابق از رسانه ملی پخش می شود آیا بازهم من نباید به این شرکت اعتماد می کردم؟(لینک)

آیا با توجه به مصاحبه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری وقت استان قزوین مبنی بر سرمایه گذاری 900 میلیاردی برای برج 66 طبقه و با توجه به مصاحبه معاون استاندار قزوین مبنی بر هزار میلیارد سرمایه آورده برای مجتمعی در شمال اتوبان قزوین واقع در آبیک باز هم من نباید به این شرکت اعتماد می کردم؟ (لینک)

آیا من خطاکارم و سرمایه من باید به خطر بیافتد؟

آقا دادستان من سرمایه ام را با عرق ریختن بدست آوردم و با اعتماد به رسانه ملی و مسئولین کشورم در همین کشور سرمایه گذاری کردم اما در حال حاضر سرمایه ام به خطر افتاده است.

آقای دادستان مسئول سرمایه به خطر افتاده من کیست؟

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">