بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

در تاریخ 92/10/18 یعنی چهار روز پس از مصاحبه معاون امور عمرانی استاندار قزوین، باشگاه خبرنگاران مطالبی از زبان معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین منتشر می کند که به نظر نمی تواند بی ارتباط با پردیسبان باشد. البته بعدا مشاوران شرکت اذعان کردند:

قزوین قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و گردشگری را دارد

ناصر گنجی معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین

معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: شهر قزوین با توجه به ظرفیت های توریستی و فرهنگی، قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و گردشگری را دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 ˈناصر گنجیˈ افزود: در آینده ای نزدیک قزوین به یکی از جاذبه های مهم توریستی و فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به وجود کاروانسرای سعدالسلطنه به عنوان بزرگترین کاروانسرای سرپوشیده خاورمیانه و قرارگیری در کنار مسیر جاده ابریشم بیان کرد: این مهم نشان می دهد قزوین در گذشته نقش بسزائی در تجارت کالا ایفا می کرده است.

گنجی افزود: در همین راستا موقعیت استراتژیک استان قزوین و واقع شدن در مسیر کریدور شمال-جنوب و شرق و غرب کشور بیانگر این مهم است که استان قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد و ویژه اقتصادی را دارد.

گنجی اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم و تأمل بر جاذبه های گردشگری و تاریخی استان می توان بستر تبدیل شدن شهر قزوین را به منطقه ویژه تجاری و گردشگری فراهم کرد.

این مسوول تصریح کرد: با تکمیل مترو تهران-هشتگرد-آبیک-محمدیه و قزوین، تکمیل جاده قزوین،تنکابن و احداث و تکمیل حمل و نقل ریلی قزوین شمال می توان به دنبال احیاء جاده ابریشم بود./س
انتهای پیام
مشاهده پیام در باشگاه خبرنگاران
- زمانی این مصاحبه جالبتر می شود و ارتباط بیشتری با پردیسبان میابد که بنا به اظهارات یکی از سهامداران پردیسبان در تاریخ 25 اسفند 92 با شرکت تماس می گیرد و در مورد تبلیغ جدید پردیسبان می پرسد و در پاسخ گفته می شود که مرمت و بهرهبرداری از کاروانسرای سعدالسلطنه به مدت 15 سال در اختیار پردیسبان قرار دارد.
- در مورد تکمیل مترو و ارتباط مستقیم آن با پردیسبان این مطلب را حتما ببینید.

- با دقت در مطالب هایلایت شده ارتباط مستقیم این مصاحبه با پردیسبان آشکارتر می شود.


  • ۹۴/۰۲/۳۱
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">