بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز حدود 93/02/01 یکی از سهامدران خبر مسرت بخشی را در فضای مجازی منتشر کرد اینکه شرکت بصورت جدی اقدام به تحویل برگه های سهام سهامداران کرده است. مشاوران شرکت هم طی تماس اعلام می دارند تحویل برگه های سهام+قرار داد را آغاز کرده اند و روزانه تعدادی از سهامداران را بر اساس زمان خرید دعوت می کنند.البته بماند که هنگام خرید به من و بسیاری دیگر گفته می شد طی یکی دو هفته برگه سهام شما تحویل داده خواهد شد اما یکی دو سه هفته شد حدود 6 ماه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خبر مسرت بخش و زیبای دیگر شرکت این بود که اعلام نمودند از یکی دو هفته دیگر نماینده ای از شرکت در مشهد حضور میابد و سهامداران مشهدی نیازی به مراجعه به تهران ندارند و برگه سهام خود را در مشهد تحویل می گیرند.

از این حرکت مناسب شرکت شاید بتوان اینگونه برداشت کرد که تعداد سهامداران مشهدی آنها تعداد قابل توجهی است. البته شاید هم می خواهد در مشهد وجه مثبت تر و موفق تری داشته باشند تا برای آینده نزدیک بتوانند جذب سرمایه بیشتری داشته باشند!!!

  • ۹۴/۰۳/۰۴
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">