بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

در حدود دی ماه و بهمن ما 92 هنوز تبلیغات پردیسبان پابرجاست. علاوه بر مزایای قبلی حمایت علنی مسئولین را هم اضافه نمایید.

اما در این زمان بسیاری از سهامداران از جمله خود بنده به غیر از فیش واریزی عملا چیز دیگری از شرکت در دست نداریم در صورتی که هنگام واریز وجه گفته می شد برگه سهام یکی دو هفته ای آماده می شود ولی پس از چند ماه از واریز وجه هنوز خبری از برگه سهام نیست.

البته طی این مدت یعنی در حدود تاریخ 4/9/92 تعداد سهام صد برابر شد و قیمت آن یک صدم و به افراد محدودی که در ابتدا سند دو برگی داده شده بود گفته شد که برگه های خود را به شرکت پس بدهند تا با تعداد سهام جدید برایشان برگه سهام صادر شود که خود اینها فرایند های اداری را طولانی می کند.

همچنین شایعاتی مبنی بر صادر کردن برگه سهام کلی یا الزام در رند بودن تعداد سهام و ... نیز منتشر شد که خوشبختانه اینگونه نشد.

دلایلی مانند سفر خارجه مهندس شجاع و یا امنیت بسیار بالای هلوگرام های هندی برگه های سهام نیز برای تاخیر بسیار زیاد ارائه برگه های سهام مطرح می شود.

در چنین شرایطی بی برنامگی مدیران شرکت مشهود است و از این فرصت طلایی که باید حداکثر استفاده را در جذب سرمایه های مردمی انجام دهند متاسفانه با عدم ارائه قرارداد مشخص و منصفانه و عدم تحویل به موقع برگه های سهام عملا نارضایتی را گسترش میدهند.

همچنین بعد از چند مدتی در تحویل ضمانت نامه بانکی هم مانند برگه سهام شدیدا تاخیر کردند (بدتر آنکه بسیاری از افراد با وجود آنکه هزینه ضمانت نامه بانکی را پرداخت کرده بودند اما به آنها ضمانت نامه بانکی تحویل داده نشد)

اما در مجموع هنوز فاکتور های مثبت آنقدر زیاد هست که بتوان با عدم در اختیار داشتن مدرکی بجز فیش واریزی کنار آمد!!!

شاید هم عدم ارائه برگه سهام بدلیل ترس از خروج زودهنگام سهامدارها بوده است!!! و شاید ترکیبی از همه این عوامل.....نمی دانم!

  • ۹۴/۰۳/۰۱
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">