بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/03/17 دفتر سهام مشهد رسما آغاز به کار می کند. هر چند در این چند مدت دفتر تهران پاسخ های ضد و نقیضی به سهامداران در مورد فروش سهام پردیسبان در مشهد می دهد اما بالاخره آنها را نماینده مورد تایید خود معرفی می کنند.

افتتاح پردیسبان

همزمان با این افتتاح، قیمت سهام پردیسبان نیز از 48 تومان به 50 تومان می رسد. دفتر مشهد هم از روز اول با قیمت 50 تومان می فروشد و با قیمت 47 تومان بازخرید می کند. اما فقط سهام هایی که خود فروخته است را بازخرید می کند!!! با این روش عملا یک گزینه برای خریدار بیشتر باقی نمی ماند و آن هم فقط سهام مشهد!!!

و اینگونه سهام پردیسبان مشهد متولد شد!!! و عملا سهام پردیسبان دو نوع شد!!!

اما آیا واقعا این نمایندگی شرکت پردیسبان است؟

- اگر نمایندگی پردیسبان است پس باید کد من سهامدار تهران در اینجا نیز قابل استعلام باشد!!!

- اگر نمایندگی پردیسبان است پس باید تمام سهام های پردیسبان در اینجا به قیمت تابلو بازخرید شود نه اینکه فقط سهامهایی که خودشان بفروشند را بازخرید کنند، اگر اینگونه باشد که احتمالا املاک کارن که قبل از اینجا بود هم نمایندگی پردیسبان بوده است!!!

- اگر نمایندگی پردیسبان است و به گفته خودشان نقل و انتقال سهام پردیسبان فقط در دفتر پردیسبان امکان پذیر است پس سهام تهران هم باید توسط همه سهامداران قابلیت نقل و انتقال در دفتر مشهد داشته باشد!!!

-اگر نمایندگی پردیسبان است پس چرا با آمدن این نمایندگی، سهام پردیسبان به دو مدل تقسیم شد، مشهد و تهران!!! احتمالا اگر پنج شش نمایندگی ایجاد می کرد پنج شش مدل هم سهام داشت!!!!

-اگر نمایندگی پردیسبان است چرا در دفتر مرکزی صدور برگه سهام چند ماه طول می کشد اما در دفتر مشهد چند روزه برگه سهام می دهند؟(بر اساس مصاحبه سایت پردیسبان) یا شاید آن برگه سهام نیست و فقط یک پرینت ساده است؟؟؟ یا سود اینجا حکم می کند که این فرایند سریع انجام شود؟؟؟

- اما مشاوران خود دفتر پردیسبان سعادت آباد هم تایید کردند که دفتر هاشمیه 16 نمایندگی آنها است اما چرا مشکلات بالا بوجود آمده است؟ احتمالا انحصار در فروش و اینکه سهامدار فقط حق خرید سهام دارد و فقط هم خرید از دفتر پردیسبان، برایشان بسیار شیرین و پرسود بوده است که می خواهند بازی شبیه آن را دوباره تکرار کنند!!!

به نظر آنها می خواهند اینجا هم نمایندگی پردیسبان باشد هم نباشد؟ (یعنی همون شتر مرغ دیگه)

و همچنان من سهامدار تهران نمی توانم سهامم را بفروشم و عملا هیچ راهی بجز سهامدار بودن ندارم!!! چرا که اگر من بتوانم سهامم را بفروشم پول خریداران جدید به شرکت نمی رسد بلکه فقط شرکت 2% کارمزد میگیرد پس من نباید به این زودی ها امکان فروش سهام خود را داشته باشم...
  • ۹۴/۰۳/۰۵
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">