بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 93/04/16 در خبرگزاری فارس خبری پیرامون پردیسبان درج می شود:

 رسیدگی به پروژه پردیسبان در شورای معماری قزوین

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین

منوچهر حبیبی، معاون استاندار قزوین امروز اظهار داشت: سیاست مسئولان ارشد استان قزوین، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است و با تمام توان از این بخش حمایت می‌کند.

وی افزود: ساز و کارها و راهکارهای قانونی بخش خصوصی نیز باید روشن شود که این امر در خصوص پروژه پردیسبان آبیک نیز صادق است و همچنین مجوزهای لازم باید از مبادی ذی‌ربط برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران صادر شود.

این مسئول ادامه داد: موضوع پردیسبان شهرستان آبیک، هم در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی توسعه استان قزوین مطرح شده و هم پرونده‌اش در شورایعالی معماری استان قزوین در حال رسیدگی و صدور مجوزها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از پروژه مذکور پیگیری شده است، بنابر این به محض صدور مجوز برای پردیسبان از سوی شورایعالی معماری استان قزوین، مسئولان استان نهایت همکاری را با سرمایه‌گذاران این پروژه خواهند داشت.

مشاهده کامل متن در خبرگزاری فارس


یک سوال برای من ایجاد شده است. معنی جمله برجسته فوق چیست یعنی در مورد ارائه مجوز های پروژه پردیسبان دارد سلیقه ای عمل می شود و ساز و کار روشنی ندارد؟؟؟

البته جناب حبیبی حدود شش ماه قبل فرمودند که سرمایه گذار هزار میلیارد تومان آورده است و این پروژه حداکثر سه چهار سال آینده به بهره برداری میرسد


  • ۹۴/۰۳/۰۶
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">