بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

به بعضی مطالبی که در بازه حدود دو هفته در اکوسنتر درج شد نگاهی می اندازیم. در ابتدا فقط تیتر وار مطالب مهم ارائه می شود و در ادامه مطلب بصورت کامل تر قرار گرفته است. البته برای اطمینان از انتقال صحیح مطالب خواهشمندیم مطالب را در سایت های لینک شده بصورت کامل مطالعه بفرمایید و این فقط فهرست وار ارائه شده است:
تبدیل سهام به زمین
94/01/19
...هر روز روال جدیدی برای بازخرید سهام این شرکت از سوی مدیران پردیسبان اعلام شود.
...پیشنهاد معاوضه زمین با سهام
...هر متر زمین 20 میلیون تومان  (ایمیل شده به یکی از نمایندگان سهامداران)
...رقم گفته شده بسیار دور از انتظار است
...گفتنی است مدیران پردیسبان علیرغم بازداشتهای قبلی هنوز روشی قانونمند و منطقی برای بازگرداندن پول ودیعه سهامداران اتخاذ نکرده اند.
94/01/25
...قیمت هر متر 27 میلیون تومان
...هیچ روش جایگزینی برای آن نیست.
...قناعتی قول داده است امکان ارتباط رسانه ها را با تیم کارشناسان دادگستری که قیمت 30 میلیون تومان را برای این اراضی تعیین کرده برقرار کند.
94/01/26
...70 درصد سهامداران با معاوضه سهام با زمین موافقند
...قیمتهای اعلامی برای زمینهای شهرستان آبیک لبخند تلخی را بر لبان هر فردی می نشاند.

94/01/29
...برای همسان سازی نرخ بازخرید سهام تهرانی ها را نیز 2 برابر ملبغ خرید محاسبه خواهد نمود
94/01/30
... 90 درصد سهام پردیسبان در کل ایران تبدیل به ملک تجاری شده است
... و 10 درصد دیگر سهام نیز در صورتی که سهامداران تمایلی به تبدیل سهم به ملک نداشته باشند نزد آنها باقی خواهد ماند.
... من مطمئنم اگر آقای دهقان به تعهداتش عمل کند مشکلات برطرف می شود.
94/02/05
... قناعتی: معاوضه 96 درصد سهامهای در اختیار سهامداران با ملک
ادامه مطلب را مشاهده نمایید

برای مطالعه متن کامل هر خبر، بر لینک مربوطه کلیک کنید.
94/01/19
...سردرگمی سهامداران و ناآشنایی بسیاری از آنان با قوانین مالی و عدم ارتباط منسجم این سهامداران با دادستان مشهد باعث شده تا هر روز روال جدیدی برای بازخرید سهام این شرکت از سوی مدیران پردیسبان اعلام شود.
یکی از نمایندگان سهامداران طی گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرد: روز گذشته قناعتی قائم مقام پردیسبان اسنادی در رابطه با تحویل زمین در آبیک قزوین به ازای سهام خریداری شده را برای من ایمیل کرد و پیشنهاد معاوضه زمین با سهام را به جای پرداخت نقدی مطرح نمود.
وی با اشاره به عدم موافقت خود با این طرح افزود: محل زمین های پیشنهاد شده در آبیک قزوین است و رفت و آمد به آنجا برای سهامداران مشهدی سخت است و از طرف دیگر قیمت زمین طبق گفته ایشان هر متر زمین 20 میلیون تومان برآورد شده است در صورتی که زمینهای تجاری در مشهد حدود 16 میلیون برآورد قیمت می شود و رقم گفته شده بسیار دور از انتظار است.
....گفتنی است مدیران پردیسبان علیرغم بازداشتهای قبلی هنوز روشی قانونمند و منطقی برای بازگرداندن پول ودیعه سهامداران اتخاذ نکرده اند.
مشاهده متن کامل
94/01/20 (اطلاعیه سایت پردیسبان بدون اینکه هیچ قیمتی اعلام کند)
...مبادله سهام ایشان با ملک تجارى با نرخ کارشناسى رسمى دادگسترى همراه با ١٠٪ تخفیف مبادله می گردد و سالانه تا ٥ سال سود مشارکت تضمینی هر سال ٢٠٪ بصورت ماهیانه به حسابشان از طرف شرکت واریز می گردد...
...افرادیکه سرى اول ثبت نام می کنند از تاریخ ٩٤/٤/٣٠ به حساب بانکی ایشان واریز می گردد....
مشاهده متن کامل
94/01/20
...پردیسبانی ها به سهامداران خود پیشنهاد کرده بودند به ازای سهام خود زمینی به قیمت هر متر 20 میلیون تومان در شهرستان آبیک قزوین دریافت کنند که با مخالفت آنان مواجه شد.
مشاهده متن کامل
94/01/25
...طرح جدید پردیسبان برای بازخرید، تبدیل سهام به املاک تجاری با قیمت هر متر 27 میلیون تومان است اما سهامداران این قیمت را قبول ندارند. ظاهرا یکی از شروط شورای عالی شهرسازی برای صدور مجوز پروژه تبدیل شرایط سهام فروشی پردیسبان است و این امر باعث شده که مدیران پردیسبان اعلام کنند هیچ روش جایگزینی برای آن نیست.
قناعتی قول داده است امکان ارتباط رسانه ها را با تیم کارشناسان دادگستری که قیمت 30 میلیون تومان را برای این اراضی تعیین کرده برقرار کند.
مشاهده متن کامل
94/01/26
در پردیسبان همچنان موج بدبینی سهامداران باعث شده کارها به رکود کشیده شود. هر چند قناعتی اعلام کرده که 70 درصد سهامداران با معاوضه سهام با زمین موافقند اما واقعیت این است که قیمتهای اعلامی برای زمینهای شهرستان آبیک لبخند تلخی را بر لبان هر فردی می نشاند.
مشاهده متن کامل
94/01/27
سهامداران مشهدی پردیسبان به دنبال پول نقد برای حل مشکلاتشان اند اما مسوولان این شرکت اعلام کرده اند صرفا در حالتی با مبلغ 110 تومان حاضر به بازخرید اند که سهام با املاک معاوضه شود. این در حالی است که برخی از سهامداران به شدت با قیمت هر متر 27 میلیون تومان مخالف اند.
مشاهده متن کامل

94/01/30
وی مدعی شد: تا این لحظه 90 درصد سهام پردیسبان در کل ایران تبدیل به ملک تجاری شده است و 10 درصد دیگر سهام نیز در صورتی که سهامداران تمایلی به تبدیل سهم به ملک نداشته باشند نزد آنها باقی خواهد ماند.
..... من مطمئنم اگر آقای دهقان به تعهداتش عمل کند مشکلات برطرف می شود.
مشاهده متن کامل
94/01/31
دادگاه شرکت پردیسبان روز گذشته برگزار شد تا قائم مقام مدیرعامل این شرکت به جای اسفندیاری مریض احوال در جلسه حاضر شود و لیست افرادی که تمایل به معاوضه سهام در قبال املاک دارند را به حیدری قاضی این پرونده تحویل دهد. هر چند قناعتی مدعی است 90 درصد سهام شرکتش را جمع آوری کرده است اما سهامداران این شرکت در مشهد به این مساله هنوز اعتراض دارند....
مشاهده متن کامل

94/02/05
قناعتی قائم مقام مدیرعامل پردیسبان طی گفتگویی از معاوضه 96 درصد سهامهای در اختیار سهامداران با ملک خبر داده بود. از سوی دیگر با انتشار این خبر بلافاصله موج تماسهای سهامداران با اکوسنتر آغاز شد که ضمن رد ادعای وی از الزام پردیسبان به بازخرید سهم سهامداران با وجه نقد از سوی قاضی خبر می دادند. اختلاف نظرات به حدی بود که اکوسنتر راضی شد تا روشن شدن واقعیت خبر را از روی خروجی بردارد.
مشاهده متن کامل
  • ۹۴/۰۳/۱۷
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">