بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

این ماه یعنی اسفند 92 تحویل ضمانت نامه های بانکی شدت یافته است. اما نکات ظریفی در این حرکت وجود دارد:

- انگار قرار شده است ضمانت نامه های بانکی به تعداد 12 عدد باشد به عبارتی مثلا اگر شما 12 میلیون تومان برای خرید سهام به شرکت واریز کرده اید پردیسبان به شما 12 ضمانت نامه بانکی که هرکدام معادل مبلغ یک میلیون تومان است می دهد و شما باید هر ماه یکی از آنها را در بانک آزاد کنید (باطل کنید)!!! این ماه هم که تحویل ضمانت نامه های بانکی شدت یافته است، حدود 3 ماه از خرید بعضی سهامداران می گذرد پس شرکت قبل از تحویل ضمانت نامه به آنها، سهامداران باید در بانک 3 ضمانت نامه از 12 ضمانت نامه را آزاد کنند و 9 ضمانت نامه دیگر را تحویل بگیرند!!! (اینها مطالبی بود که توسط سهامداران در این تاریخ در فضای مجازی منتشر شده است) در این صورت هیچ کس به این فکر نمی افتد که بوسیله ضمانت نامه پول خود را پس بگیرد چرا که ضمانت نامه ای که در اختیار دارد کمتر از اصل واریزی اش است.

- همچنین مشاوران شدیدا از سهامداران می خواهند تا ضمانت نانه هایشان را یکجا آزاد کنند و به آنها قول می دهند برگه سهامشان را بزودی تحویل آنها می دهند.

- بسیاری از سهامداران با توجه به جو بسیار مثبت نسبت به پردیسبان و همچنین دردسر های هر ماهه برای آزاد کردن ضمانت نامه، خود را راحت می کنند و تمام 12 ضمانت نامه را یکجا آزاد می کنند و در صف تحویل برگه سهام قرار می یگیرند.

  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">