بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 94/04/21 سایت پردیسبان شاید در واکنش به حضور سهامداران در پشت درهای بسته دفتر تهران یا به هر دلیل دیگر اطلاعیه ای در سایت خود قرار داد. (لینک)

اطلاعیه پردیسبان

در این اطلاعیه به نکات مختلفی پرداخته شده است اما یکی از نکات آن که برای من سهامدار خیلی عجیب و شاخدار به نظر می رسد بحث در مورد نقدینگی است!!!

مثلا در مورد دلایل پاس نشدن حواله ها، کمبود نقدینگی در کل کشور و خرابی بازار مسکن را مطرح می کنند اما آقای مسئول من سهامدار پول را به شما دادم و سهامدار شدم چون بنا به تبلیغات متعدد قرار بوده است آن برج فتوشاپی ساخته شود و شما این پول را فقط در این مسیر باید هزینه می کرده اید اما اگر مجوز ساخت آنرا نداشته اید به چه حقی پول مرا هزینه کرده اید. اما اگر هم پول من سهامدار را هزینه کرده اید و ملک یا زمین یا هر چیز دیگر خریداری کرده اید چرا ما را نامحرم می دانید و چرا حرفی از سود های ایجاد شده نمی زنید. البته همه می دانند که اگر این پول حتی فقط در بانک هم گذاشته می شده است سود قابل توجهی را برای شما ایجاد می کرده است!!!

در ادامه این اطلاعیه آمده است که:

در حال حاضر با وجود بازار خراب ملک مدیران شرکت درحال فروش املاک شخصی خود و وابستگان هستند

این مطلب آنقدر عجیب است که هزار و یک سوال در ذهن خواننده ایجاد می کند. اولا از کمترین حقوق یک سهامدار این است که بداند مسئولین شرکتی که در آن سهام خریده است خودشان چقدر آورده دارند؟؟؟ خب بنا به گفته خودتان این املاک توسط کارشناسی دادگستری قیمت گذاری شده است چرا این کارشناسی قیمت را منتشر نمی کنید؟(لینک) چه افرادی از سهامداران اولیه هنوز در شرکت حضور دارند؟ و با چه سرمایه ای از شرکت خارج شده اند؟ اینها کمترین اطلاعاتی است که شما باید در حاضر بتوانید با سهامدارانتان و به قول خودتان با شرکایتان در میان بگذارید...لطفا کسانی که می توانند در این زمینه تحقیق کنند و خیال سهامداران را آسوده کنند که هیچ تخلفی رخ نداده است...

آقایان مسئول شما که مجوز ساخت نداشته اید و آن کارگاه مدت هاست تعطیل شده است پول من سهامدار را خرج کجا کرده اید که مدعی شده اید مسئولین املاک شخصیشان را برای حواله های شرکت می فروشند؟؟؟

و اما نکته انتهای اطلاعیه:

در پایان یکبار دیگر اطمینان کامل داده می شود که مدیران شرکت  با تمام وجود از جان ومال  خود. مایه می گذارند تا هیچ سهامداری  از هیچ قشری ضرر نکند این پیام عهد مدیران با سهامداران عزیز است .

اما آقایان مسئول اگر خاطرتان نیست لطفا به اطلاعیه خودتان در تاریخ 93/11/24 مراجعه کنید در آن زمان هم مدعی شده اید که هیچ فردی ضرر نخواهد کرد (لینک) اما آیا با بازخرید هایی با قیمت های عجیب 57 و 59 و امثالهم آیا کسی ضرر نکرد؟ چرا دو مرتبه این را مدعی شده اید؟

آقایان مسئول من سهامدار بعد از آنهمه تبلیغات و حمایت مسئولین و در نهایت ورود قوه قضائیه فقط یک چیز می خواهم آن هم فسخ شدن قرارداد و بازپسگیری اصل پول خود را هرچند همانطور که اشاره شد فقط سود بانکی این مبلغ در یکی دو سال گذشته قابل توجه می شود!!! البته بسیاری سهامداران بیان کرده اند که قبل از ورود قوه قضائیه نیز سهامدارانی در تهران تقاضای اصل پول خود را کرده بودند که بعضا موفق نشدند!!! بماند که قیمت سهام هنگامی که بیش از 13 برابر افزایش پیدا کرده بود داوود محمدی نماینده مجلس رسما گفته بود فعالیت هایشان سالم است و مشکل حاشیه ای و کلاهبرداری ندارند (لینک) اما با این وجود سهامدارانی که با قیمت های 3-4 تومان هم خریده اند اصل پول خود را دست نیافتنی میبینند چه برسد به چند برابر آنرا!!! نکته جالبتر آنکه دادستان اشاره کرده بودند فاصله قیمت بادکنکی با قیمت واقعی را باید با فعالیت جبران کنند (لینک) نه اینکه کلا زیر قیمت بزنند!!!

من فقط یک حرف دارم: بنا به قانون شما غلط کرده اید که سهام فروخته اید پس این معامله باید برگردد و شرایط را آنگونه پیش برده اید که مدت هاست من سهامدار به اصل پول خود نیز راضی ام ولی آنرا هم دست نیافتنی می بینم!!!

  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">