بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

امروز 92/10/14 در خبرگزاری فارس خبری با عنوان "احداث مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی قزوین در آبیک" منتشر شد

معاون استاندار قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین از احداث بزرگ‌ترین مجتمع اقامتی و رفاهی استان قزوین در شهرستان آبیک خبر داد.


ایشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری در استان قزوین از سوی یک سرمایه‌گذار صورت می‌گیرد که در شمال اتوبان قزوین واقع در شهرستان آبیک مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی احداث می‌شود.


وی افزود: سرمایه‌گذار برای احداث این مجتمع یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌ آورده است و این موضوع در کار گروه زیربنایی و کمیته‌های تخصصی استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته است.

...

حبیبی خاطرنشان کرد: مجتمع اقامتی و رفاهی شهرستان آبیک طی مدت حداکثر سه تا چهار سال آینده، تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه مجتمع اقامتی و رفاهی شهرستان آبیک تقریباً آغاز شده و حتی پروانه اولیه ساخت آن از سوی شهرداری آبیک صادر شده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: اقدامات لازم برای مرتفع‌سازی و مسائل فنی و شهرسازی مجتمع اقامتی و رفاهی در حال انجام است و در مراحل نهایی قرار دارد.

حبیبی اضافه کرد: احداث مجتمع اقامتی و رفاهی در شهرستان آبیک در ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار این شهرستان نقش بسزایی به همراه خواهد داشت. از شهرداری آبیک نیز درخواست می‌شود همت خود را در احداث مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی آبیک به کار بسته و مسئولان و بخش خصوصی را در احداث این پروژه یاری رساند.

مشاهده متن کامل در خبرگزاری فارس

سهامداران محترم در این خبر هیچ اسمی از پردیسبان آورده نشده است و ممکن است با این مشخصات "در شمال اتوبان قزوین واقع در شهرستان آبیک مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی" همزمان دو تا در حال ساخت باشه یا ...
  • ۹۴/۰۲/۳۱
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">