بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

بازخوانی پردیسبان

بازخوانی تقویم از نگاه یک سهامدار

شاید بزرگترین گناه من اعتماد به پردیسبان بود...
در این وبلاگ سعی کردم گردآوری مطالبی پیرامون پردیسبان داشته باشم البته مطالب تقریبا بر اساس تاریخ منظم شده اند...

پس از آنهمه تبلیغات تلویزیونی و رسانه های دیگر و حمایت مسئولین و تایید نهادهای مربوطه مبنی بر پیگیری شرکت برای اخذ مجوز های قانونی و هزار و یک اتفاق مثبت دیگر، به هر دلیلی سهام پردیسبان قابلیت نقدشوندگی خود را از دست داده است و در حال حاضر من سهامدار حتی به اصل پول خود دسترسی ندارم

اما راهکار قانونی چیست؟

یک پیشنهاد دارم که ترجیحا آشنایان به قانون هم ما را راهنمایی کنند (جدای بر راه های قانونی دیگر)

چند مدتی بود به فکر اخذ مجوز قانونی برای تجمع کاملا قانونی با هماهنگی استانداری و فرمانداری و ... بودم اما شاید این اقدام چندان راحت نباشد

در سایت استانداری کردستان در مطلب "صدور مجوز برگزاری تجمعات" نکته جالبی پیدا کردم

"ماده 2 : برای برگزاری مراسم در مکانهای سرپوشیده یا محصوری که تجمع در آنها تظاهر بیرونی ندارد , نیاز به اخذ مجوز ندارد . اما حداقل دو روز قبل از برگزاری مراسم , مراتب باید به استانداری مربوطه اطلاع داده شود ."

پیشنهاد من این است سهامداران عزیز، تلاش کنیم یک مکان سرپوشیده پیدا کنیم و تجمعاتی منظم و هدفمند برای بهبود سریع تر اوضاع داشته باشیم!!!

فقط به قانونی بودن کامل این اقدام باید تاکید داشت تا حمایت دستگاه های نظارتی را داشته باشیم. لطفا نظرات خود را با ما در جریان بگذارید.پس:

به یک مکان سرپوشیده برای تجمعات قانونی پیرامون پردیسبان نیازمندیم!!!

  • ۹۴/۰۳/۲۷
  • سهامدار پردیسبان

نظرات (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بدبختی ما اینه که مسئولین هم چشماشونو به روی این همه تخلف پردیسبان بستن و خودشونو به خواب خرگوشی زدند. این همه دروغگویی و عوامفریبی اما دریغ از یک واکنش قاطع از طرف **** ******
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام 
پیشنهاد خوبیه والا بخدا من یکی که دیگه خسته شدم بقرآن قسم خودم 
لنگ پولم اونوقت این از خدا بیخبرها یک ساله ۳۰ تومن پولمو گرفتن 
حالا اصل پولمم نمیدن . امیدوارم هر کس اعم از مسولین *** ****** که 
دارن نسبت به حق مردم کوتاهی میکنن به سزای اعمالشون برسن 
معلوم نیست این *** ****** چیکارست ؟؟؟!!! بابا مگه وثیقه نگرفته ازشون 
بفروش پول مردمو بدین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">